Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

tjockis.

Av linda - 26 oktober 2010 13:11

Jag gick till praktiken och fick lite info, sen fick jag gå hem. Ska vara tillbaka klockan två och vara med på barnkören till klockan fyra, spännande. Efter praktiken ska jag och Viggo åka till torp och se om jag kan hitta en ny jacka, för jag kan ju inte knäppa den jag hade förra året och höstjackan jag köpte i år kan jag inte knäppa längre heller..

Jag ska också försöka hitta ett par byxor för det har jag inga! Hittar aldrig några... Blä, ibland känner man sig bara fet. Tur att det är något så bra som kommer komma ut av att jag är tjock! :)


Ibland blir jag tokig på mig själv, tror att jag "bara är tjock" och försöker dra in magen. Det blir lite bättre när jag sedan inser att jag inte kan dra in magen och kommer på att jag faktiskt SKA vara tjock.

Jag är en stolt tjockis just nu.   


Idag ser jag ut såhär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kun...

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Ovido - Quiz & Flashcards